jag undrar också

hur min hund kan vara torr som fan. haha
O_o
anyhow. så ÄR jag torr som fnöske. får nog sno lite av fredriks hudlotion. mina krämer är ju helt loppo/gamla :(
och den jag tänkte köpa var inte så billig.. :S får se om jag har råd med den eller inte. vi får se.

och enäggs/tvåäggs. det är vi också nyfikna på. men jag tror inte att det är nån som har tagit reda på det. haha
känns bra att man vet så mkt om sina kids <3
jag vet inte ens om de är lika. på bilder ser jag inte vem som är vem. och när vi är där så kommer jag aldrig ihåg hur den andre såg ut när jag är med den ene. de ligger ju inte så nära varann så man kan jämföra.
men de är söta iaf.
:)

sov länge idag. drömde en massa konstigt också.
äter nog hemma, innan jag tar bussen in till kidsen.
är trött som ett djur. hoppas elvis vill ta en nap med mig :)
eller albin, men det vågar man väl inte hoppas på.
han har inte fått komma ut på jättelänge :/ men det är bäst så för honom så man ska inte klaga.
hoppas att de mår finemang idag, för annars orkar jag inte. och hoppas den snälla sköterskan jobbar. jag gillar henne skarpt.
hoppas, hoppas, hoppas.
hehe

nu ska jag fixa mig lite. försöka få ordning på min hud.
men vi hörs. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback