ni ger mig styrka

tack.

jag skrev värsta långa kommentaren på lollos blogg och så börjar det strula ><
men om du läser det här, så lycka till imorgon. jag vill höra alla detaljer (okej, kanske inte ALLA ;)) sen.

och det här med att drömma om att man är otrogen. jag gör det jätteofta och det är verkligen hemskt :/
men vi säger att det betyder att man älskar sin man som fan <3
för det brukar ju alltid betyda tvärtom.

skulle ha städat idag. men jag fastnade vid teven, och sen här. men jag behöver faktiskt inte städa just idag. vi är ändå aldrig hemma, hehe.

imorgon får jag åka buss igen. hoppas att jag får mysa med nån imorgon. de var lite trötta idag så vi bestämde att vi skulle vänta tills imorgon.
sen ska vi till fredriks farmor som fyller år. då får jag träffa mall :D:D:D:D
det ska bli roligt.
fast lite läskigt att träffa en massa people.

hoppas fredrik kommer hem snart. jag behöver kramar.
och just ja, skulle ju kika om det går att köpa min ansiktskräm på nätet nånstans. ska unna mig en sån den här månaden. min hund är torr som fan. tror det är sjukhuset som gör det. det är väldigt torr luft där inne.
hehe, kommer ihåg killarnas kuvöser i uppsala. det var rena rama regnskogen. så himla fuktigt.
de har kommit rätt långt ändå.. 1 månad ute igår.
30 veckor och 3 dagar är de idag.
hoppas att det går fort. jag vill ha hem dom. jag vill ha dom till mina egna <3
ja, fredrik, våra! :P

oroar mig fortfarande för the milk. min mami hade visst inte tillräckligt med mjölk till mig. kan det gå i arv eller?
äsch, jag får vänta och se helt enkelt :) och prata med min BM sen kanske.
vill ju att de ska få min mjölk så länge de är såhär små.

jakten på nätpedofilerna, på tv.
usch fyfan.
sånt ska man oroa sig för också. det är läskigt att ha barn.
fast den oändliga kärlek man känner för dem är helt sjuk, den går inte att beskriva. de är så fina <3 helt söta. och så är det spännande att se hur de kommer bli.
elvis kommer nog bli härjig. albin är nog lite lugnare och blygare. elvis kommer nog att krypa först. han verkar vilja krypa iväg ibland redan nu. haha

yes. I am väldigt törstig nu, yes.

nu kommer fredo :)
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket =) jag är nervös som fasen =P Gu är din "hund" torr som fasen?? hahahahaha ha det bäst nu gummsan. puss

2008-02-18 @ 22:04:29
Postat av: Nettan

Nyfiken som jag är undrar jag om killarna är enäggs eller tvåäggstvillingar? Helt klart ska du unna dig din hudkräm o YES sjukhusluft är hur torr som helt. Kramar Nettan

2008-02-18 @ 22:53:37
Postat av: Mizuki

Det kan vara svårt med pumpandet, en pump får inte igång utdrivningsreflexen på samma sätt som ett barn gör. Dessutom kan det hända att du pumpar för sällan (? vet inte hur ofta du pumpar, men ett litet barn hänger vid bröstet typ 24/7).
Att din mammas mjölk tog slut hade förmodligen med det att göra, att hon ammade för sällan. När vi var små "skulle" man ju amma var 4de timme, och det fungerar inte riktigt eftersom man inte får tillräckligt med mjölk då. Det är väldigt sällsynt att man har för lite mjölk "på riktigt".
Du är dessutom stressad, ledsen, hinner inte äta oh dricka så mycket.. Och allt det påverkar mjölkproduktionen.
Om du verkligen vill att de ska få mjölk tycker jag att du ska ta kontakt med amningshjälpen.
Men finns det inte donerad mjölk annars, om du inte skulle orka (vilket är helt förståeligt, många orkar inte under normala förhållanden och du lever under extrem press).
Hoppas att det löser sig!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback