people will be people always

haha
amanda på hjärnan när jag vaknade ><

jag badade två ggr igår. är det jag som är lycklig över att kunna bada igen eller? :P

och, det bästa av allt..
jag träffade bili, pin och sara och ulli igår.
det var så ljuvligt <3 så himla skönt att få träffa lite folk och snacka lite skit. komma ikapp med det senaste skvallret :P
jag mådde mycket bättre efter det, var t.o.m en ganska happy mum när jag gick till pojkarna sen. hoppas de blev glada.
albin var nog glad iaf, han fick ju ligga hos pappa :)
och!!! han vägde 1000g igår! :D:D
okej, han kanske inte hade bajsat ordentligt, vem vet. men han måste iaf ha gått upp rejält mycket. så det går nog åt rätt håll för honom också. så skönt!
mina små fetton <3 haha
men en sköterska som inte jobbat på några dar sa faktiskt att hon tyckte att elvis fått lite hull nu :)
nu hoppas jag att det går fort.
rätt som det är så kanske de ligger där på värmebädden.
sen kanske det blir balja, och, badabing badaba! babyskydd i bilen! :D
jag längtar ju efter att få bli mamma.
eller, känna mig som en mamma, rättare sagt.
men det är ju bara att gilla läget, för man kan inte göra nåt. så det är bara att försöka vara positiv medan man väntar.
och hoppas att det inte händer en massa skit på vägen som gör att man bli neggo. men det gör det alltid.
nån kommentar här och där. sen ligger man där. haha
störd.

idag var det ett år sen min farfar dog, tror jag.
vi ska iaf dit med ett ljus.
lilla farfar <3

jag skulle vilja träffa min mami idag också. får väl se om vi hinner.
vi ska försöka se sweeney todd idag :) utnyttja våra biocheckar som vi fick i julklapp.
tänkte ju ha gått innan ungarna kom men.. nu blir det såhär istället.
ingenting blir som vi hade tänkt, faktiskt ingenting.

måste försöka prata med soppis papi också och se om han kan installera tvättmaskinen åt oss.
det var en finsk gubbe här med fredriks mormor imorse, men han var inte så duktig så..
haha
ingen fattade ju nånting av vad nån sa. det var bra!
men fredriks mormor är iaf söt :) elsa niiiiiva

våra barn har fått sina namn nu btw.
coolt tycker jag :)
fast vi fick ju 18 papper. nämen.. typ 2 till varje, där det stod exakt samma sak. varför?
sen fick vi två papper från försäkringskassan, exakt samma sak.
är det för att vi har twins eller? alltid dubbelt av allt.
men det behöver ju inte vara dubbelt när det är till en unge bara O_o

förresten, så FÅR man köpa barbapappa-kläder till våra kids om man vill. de sa att de ville ha det.
finns på åhléns ;)
haha
bara för att jag är poor. kan bara köpa begagnade kläder.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Men fan att jag inte köpte då! Var på Åhléns alldeles nyss och såg dem, tänkte "Gud vad söta de där skulle vara på Hannas pojkar" och sen tänkte jag "Nä, men jag vet ju inte om hon gillar dem..". :s

Postat av: Sara

Åhh, det var så kul att träffa dig också! :)

2008-02-22 @ 18:17:40
URL: http://jade.bloggspace.se
Postat av: Pin

Ja det var fett kul

2008-02-22 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback