say what?

gomorron.
jag mår alltid fett dåligt när jag klär på mig. haha
har verkligen ingenting som passar längre.
min mage är ju helt åt helvete, den bara hänger överallt så allt ser mongo ut. ska amputera den. och mina tuttar är stora som djur och hänger.
allt hänger ffs! ><
det borde göras kläder för såna som har blivit mammor redan.
men nädå. allt ska vara litet och tight.
skitsamma.
får väl sluta äta så kanske man kan ha kläder nån dag.
I wish. är ju fan hungrig jämt.
skyller på mina boobs. trodde det skulle bli bättre när man inte var gravid längre men man har visst samma aptit när man "ammar" som när man var preg.
okej om det funkade. men mina bröst är ju nästan empty.
varför har en del ett överflöd av mjölk medan vissa inte har nånting?
jag har inte tid att pumpa mer än vad jag redan gör. kanske om jag hade en med mig hela tiden, men det har jag ju inte.
skulle ju gärna vilja ha ett liv också.
men jag ska försöka tills kidsen kommer hem. får vi väl se hur det går då, om de vill suga eller inte. jag ser inte fram emot det direkt :S men mysigare att sitta med bebisar än den där jävla pumpskiten. fast mer pain säkert. jag som redan har såriga nipples :(
älskar att vara kvinna <3 vi har så lite press på oss.
så glad att jag fick söner. jag ska uppfostra dem till gentlemän. de brudar som får mina pojkar kommer bli lyckliga.
åhnej. hoppas de inte får störda brudar sen. typ som jag. haha
jag skulle inte vilja vara ihop med mig okej, kanske ibland.
knullfest, knullfest!

störd.
nu ska jag borsta tänderna och äta lunch. eh
hoppas papi kan skjutsa in mig idag, då går det lite fortare.
och hoppas att jag slipper få en kommentar om hur sent jag kommer. är ju fan tidig idag.
har fetångest iaf. ska få tvätta en bebis idag. det verkar läskigt. jag vet inte hur man gör, har aldrig gjort det. hoppas att det är nån snäll som hjälper mig.
fast ännu hellre hoppas jag att de har glömt att jag skulle göra, och att de redan har tvättat båda så jag slipper.. :S
jag kan göra sånt när fredrik är med. men när jag är själv vill jag inte göra nånting.
fan.
bara gosa.
igår fick albin komma upp <3 det gick jättebra, så det var skönt.
ombytta roller igen verkar det som. albin hade inte så mkt syrgas, nu var det elvis som behövde mer istället.
får se hur det är idag. hoppas båda mår bra.
doktor sten är inte ens här den här veckan så jag har ingen aning om hur det ligger till. kanske nån annan berättar idag.
jag hatar när folk frågar hur de mår.
"mår de bra?" ptja
bra och bra. de mår ju knappast bra. de mår, kan jag säga.
vissa dagar mår de dåligt och andra dagar mår de bara.
men bra? I dunno.
de ligger där de ligger.
skitsvår fråga. jag hatar den.

jaja. jag drar väl nu. ovanligt.
ska kill self sen.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback