she walks these hills

hello.
lite stressigt har det varit, som vanligt.
det gick bra hos familjerätten, vi var där för att fredrik var tvungen att skriva på papper att han är far. man var tvungen att ha vittnen och allt. kändes lite läskigt :O
men nu är det gjort, så nu har vi kunnat skicka in pappren till skatteverket om namn.
nu heter våra pojkar: albin erik höglund och elvis emil höglund.
:) jag tog emil efter farfar. han hette emil i andranamn. jag ville ha släktnamn. fredriks pappa heter sven-erik, så albin fick heta erik. det är fint :)
jodå.

en trip till ikea har vi hunnit med också. så nu väntar vi bara på renoveringen så att vi kan göra klart här hemma. det blir nog bra till slut. måste fortfarande köpa barngrejer dock.. men det tar ju ett tag innan pojkarna kommer hem.

igår fick vi inte träffa våra killar på hela dagen :( jag saknar dem. tänkte äta lunch här hemma och sen åka in, hoppas jag får träffa dem då. tänkte ringa först men sen kom jag på att jag måste ju ändå in med mat så det är skitsamma!
förresten så mår de bra, våra pojkar. vi fick inte träffa dem för att ett annat barn på salen mådde dåligt, så ingen fick komma in där :/
tycker jättesynd om föräldrarna. men vi andra borde få träffa våra barn också...

albin har fått CPAP igen. härligt :) hoppas han får behålla den ett bra tag nu! och hoppas att infektionen gått tillbaka.
usch, jag vill inte ens ha det såhär.
det är så mkt som jag gått miste om, känns det som.
hela 3e trimestern liksom. en förlossning med allt vad det innebär.
jag fick inte ens hålla mina bebisar direkt efteråt. och vi har inte fått ha dem i nån balja på bb där vi kunnat gå runt och varit stolta och lyckliga.
jag längtar tills vi får ha dem i en balja!
allt blev helt fel. och jag lär aldrig få veta hur det är att få barn "på riktigt". fredrik vill inte ha fler barn. och jag är inte säker på om jag skulle våga heller. tänk om det blir samma sak igen? jag kanske helt enkelt inte kan.

och ja, jag vet att bilddagboken strular. inte mitt fel. men jag ska se vad jag kan göra.
tills dess så kanske nån kan berätta för mig varför man inte kan lägga upp bilder i bloggen längre?

hej

Kommentarer
Postat av: ninna

kan du inte lägga upp bilder i bloggen :o
söta namn pojkarna har btw :D

Postat av: Emma

Fint att det går bra för er och pojkarna.
Bilder ska det gå att lägga upp, ska inte vara några problem.. :/
Kram!

2008-02-11 @ 11:43:55
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: jessica

det går att lägga upp, men det är segt som fan ibland ;p

Ja, erik är fint ;) hihi. eh.

2008-02-11 @ 12:02:43
Postat av: Nettan

Ett litet tips om bilddagboken, går man o tittar via BETA versionen så kan man öppna alla bilderna utan problem. Kram

2008-02-11 @ 14:10:51
Postat av: Mizuki

Lyckas inte skriva något vettigt, blir bara fåniga klyschor. Men.. Jag hoppas fortfarande att du kommer att få hjälp att bearbeta det här. Att sörja allt det du missade. Och att du snart har det här bakom dig och två varma små bebispojkar hos dig.
Kram

2008-02-12 @ 09:56:01
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback