skit

jag vill faktiskt inte vara ensam.
MEN, det var ju jag som ville ha barnen så nu får jag själv ta hand om dem. jag vet.
men det är ändå läskigt och ensamt.

jag är så trött på alla känslor.
alltid press och stress och alltid, alltid dåligt samvete för allting.
jag hinner inte träffa folk, jag hinner inte träffa mina barn, jag hinner inte det och det.
när man är hos ungarna så är man stressad för att man måste hem och fixa med en massa grejs, ringa överallt och samtidigt hinna träffa de som vill träffa en.
och när man är hemma så har man dåligt samvete för att man inte är inne hos ungarna.
jag vill att de ska komma hem nuu!!

annars så hatar jag alla mammor som fått stora och friska barn.
jävla pretton.
eh..
(det är inte sant, det är mig själv jag hatar för att jag inte fick vara som ni)

2:
bra. min pappa svarar inte nånstans och det fattas 1kr till bussen.
great!
haha
fantastiskt.
får väl härja runt här och leta efter en krona då. jag vet att min sparbössa borde ligga nånstans.. säkert i nån låda under en massa grejer så jag ändå inte kan ta fram den.

wish att den här dagen tog slut snart.
hejdå

Kommentarer
Postat av: bili

Jag kan verkligen förstå att du känner som du gör. Och du vet vars jag finns om det är nåt. Puss!!

Postat av: Mizuki

Åh, Hanna.. Det låter skitjobbigt. Om du behöver hjälp med något så är det bara att säga till. Jag är inte särskilt duktig på att laga mat men jag kan fixa matlådor åt dig så slipper du slösa tid på sånt iaf? Eller nåt?

2008-02-15 @ 14:03:49
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Lollzan

Gumms!! Bara och ringa om det är något. Du vet fortfarande vart jag bor =) Love you!!

2008-02-15 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback