so this is love

very disturbed blog.

godmorgon.
hade lite extra tid på mig idag, eftersom jag duschade igår kväll så jag skippar det nu på morgonen.
så jag passar på att kolla bloggen.

hehe, söt när fredrik pratar med grannarna :P
jag gillar inte våra grannar. för de har ställt cyklar där vi tänkte ställa våran vagn.
hoppas de flyttar på dem sen. ofta jag tänker kånka upp en fet vagn + två bebisar för trappan. troligt.
det finns t.o.m cykelsställ precis utanför här. dumt att ställa cyklarna där.
snåla jävla pensionärer.
men de är säkert trevliga!
men bara om de låter oss få ha vagnen i förrådet.

jahapp. så börjar en dag igen. stress stress.
jag åker nog hem med mamma idag. kul att gå ner till djurgårn och se hur de har det :)
träffa babyc <3<3
jag skulle behöva skita. men jag har inte tid.
haha, kul att man måste planera in sina toalettbesök.
det är sant.
nu har jag data-tid istället. men jag måste börja göra mig iordning om typ 5.
wewewe..
söta mina pluttar kommer vara idag! hoppas de är glada och pigga.
:*

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Det ska bara vara att be dem flytta på dem, de där rummen är tänkta till barnvagnar sedan de fyttade soprummen därifrån. :)

Ha en bra dag! (och försök boka in bajs-tid)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback