stress

jag vill bara säga tack till er alla för alla fina och uppmuntrande ord. det betyder jättemycket :)

jaha. i torsdags fick vi äntligen komma hem!
efter 3½ vecka på sjukhus så kändes det rätt skönt faktiskt, haha.
flyttade igår. trivs redan svinbra här i säby.
fast det är rörigt förstås.
vi ska få omtapetserat i sovrummen + köket, skönt! men det lär dröja, hörde jag.

iaf. har lite bråttom nu. ska försöka leta upp några kläder, ta en dusch och åka in till killarna.

hörs!

2:
albin har hamnat i respirator igen :/ men alla prover såg jättebra ut och det verkade gå framåt så vi får hoppas att han blir av med den snart.
visserligen är det helt normalt att de hoppar in & ut ur respiratorn men det är ändå inge kul! vill ju att de ska kunna andas på egen hand.
elvis var pigg som fan nu när vi var in ikväll iaf. låg o kikade på oss med stora ögon hela tiden :) annars brukar de somna efter de tagit sig en titt, men han höll sig vaken hela tiden, hehe.
låg och sträckte ut sig där, han verkar gilla att sträcka på sig :) albin gillar att hålla i saker. kommer bildbevis på det sen.
ska försöka att hinna med att tömma kameran, men det finns inte mkt tid till nånting just nu.
det är typ:
gå upp, pumpa, duscha, sen härjar man lite. försöker vila, shit vi måste ju till våra barn. vi har ju barn!
äta kanske vi ska hinna med också.. vi får ta det sen, måste ju handla först. packa upp, åka till ungarna igen, när pumpade jag sist egentligen? 6 timmar sen? shit, kanske är dags nu då. undrar om de har slut på mjölk där inne nu när jag aldrig hinner med? fixa, fixa. ah, äta? hur mkt är klockan? halv tio. okej, nu lagar vi mat.
haha

ser typ ut såhär nu: O_o
så jävla trött. ont i hela kroppen. ont i hjärtat för att jag inte är med pojkarna hela tiden. samtidigt som jag vet att de får bäst vård.
men imorgon ska vi vara där längre. och vi ska ta upp dem!
saknar att hålla dem ju <3
längtar tills jag får känna mig som en riktig mamma.
ingenting är som det ska vara, verkligen ingenting.
bara det att det tog 3 dagar innan jag fick hålla en av mina bebisar är ju helt galet. men det var bäst för dom så.
jag hatar alla vanliga mamis. ni som lyckades.
känner mig fett misslyckad som inte ens kunde föda barn ordentligt. typ den enda uppgiften som man har här i livet, fick t.o.m IG där.
sämst.
:(

nu borde jag leta upp nån tröja. känner mig ICE COLD.

och förlåt för att jag skriver så jävla sämst, men jag orkar inte vara en duktig blogger just nu. jag hinner inte!

hej

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Ofta du är misslyckad!
Du kommer bli en så himla bra mami. (:

Jag vet att
det kanske inte är så bra timing, och jag förstår ju om du inte känner riktigt för det, men jag ska i alla fall ha inflyttningsfest på lördag, och jag ville bara säga att du är välkommen, så du vet det i alla fall. (:
Puss.

Postat av: jess

guud, kan inte ens fatta hur jobbigt det måste vara att inte få ha dom hos sig.
Men dom kommer ju hem till slut :)

2008-02-03 @ 07:46:23
URL: http://hishka.blogg.se
Postat av: ninna

du kommer bli en superbra mamma till pojkarna, jag vet det (:

2008-02-03 @ 09:49:07
Postat av: Mizuki

:(
Hoppas att han kommer ur respiratorn snart!
Gulligt att E låg och kikade. :D

Har de sagt något om ungefär ni kommer få åka hem allihopa?
Snart kommer de att växa till sig, och du kommer att gå där med en vagn full av små tjockisbebisar. Jag hoppas att det går fort fram tills dess.

Och du har inte misslyckats. Du har skapat två små pojkar med massor av svart hår. Kan det bli mer godkänt än så? :)

2008-02-03 @ 10:19:32
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Pin

Du är inte misslyckad. Helt otroligt att du liksom klarar av allt liksom.
Jag vet inte om jag skulle klara det du går igenom, eller jag är nog rätt säker på att jag inte skulle d:

2008-02-03 @ 17:47:46
Postat av: pilliplast

Eh misslyckad? Snarare världens modigaste ffs!

Du har liksom gått igenom allt det här. Skulle inte kalla det misslyckat, Haniki. PLUS att du orkar sätta dig ner & blogga om det, hallåååah!

Skulle vela att du var min mamma. Haha eh.
Men du kommer vara bäst på det, I know!

2008-02-03 @ 18:15:37
URL: http://pilliplast.bloggspace.se
Postat av: Bili

Jag beundrar dig

2008-02-03 @ 20:53:01
URL: http://bili.bloggspace.se
Postat av: bili

Som vanligt kom inte hela min kommentar med. Men du är fett stark och fett modig. Du är och blir världens bästa mamma! Inget av det här är ju ditt fel. PUSS

2008-02-03 @ 20:54:21
URL: http://bili.bloggspace.se
Postat av: Nettan

Men lilla gumman, inte är du misslyckad! Något blev inte riktigt som planerat men det gick ju bra ändå. Försök att se det så att det är en erfarenhet som inte alla får, med tanke på allt som kan gå snett så är ju varje friskt barn ett underverk. Innan du hinner blinka är det vår o du går stolt med killarna i vagnen. Självklart sätter jag på kaffe o öppnar stora grinden till uteplatsen. Kramar i stora lass //Nettan

2008-02-04 @ 06:50:54
Postat av: Sara

Jag håller med alla som har skrivit innan mig! Du är jätte stark som orkar med allt det här! Och du kommer nog bli en utav de bästa mammorna ever!

2008-02-04 @ 14:07:18
URL: http://jade.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback