strong enough to rule the heart of any man

this thing called love.

bra att man inte gjort ett piss hemma, och ändå kommer iväg så sent.
ska sluta äta, det sparar man tid på. haha
men nu slipper jag iaf pumpa och äta när jag kommer det.
så då kan jag vara mer med pojkarna.

lele.. kan väl gå o kissa en gång. hoppas bussen kommer snart.
det är skönt att jag har typ 10m till busshållsplatsen iaf!
kan kolla i fönstret när den kommer och sen gå ner.

ska kolla posten också. har man tur så kanske det har kommit nåt från försäkringskassen skaffa inte barn innan ni har jobbat tillräckligt. jag svär, det sparar er mycket bekymmer.
såvida ni inte är ensamma så ni kan leva på soc, då kan det gå bra ändå.
eller om ni har en man som tjänar bra och är villig att försörja er.
annars, vänta.

hejpa

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför skaffa du barn då om du inte jobbat tillräckligt??? Det finns juh nåt som heter abort, p-piller eller *hm* tom KONDOM!!! Så klaga inte, utan snarare skyll dig själv att du får leva snålt!!! Du har själv satt dig i sitsen att bli med barn å behålla dem trots din unga ålder, och inget jobb, eller jobbat dåligt, så... Trodde du man tjänade hur mycket som helst på å vara hemma med mammapeng eller??? Ja, när du jobbat minst ett halvår på heltid eller minst 75%, DÅ får du 75% av månadslönen i mammapeng...

2008-03-05 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback