thumb little

187944-62



såhär mysigt brukar jag och elvis ha det <3

godmorgon, godmorgon.
håller på o försöker ringa TF och se om nån vill komma o koppla in tvättmaskinen åt oss.
den står i vårat badrum och är fin nu :D så himla skönt det ska bli med egen tvättis. fett snäll elsa (fredriks mormor) när hon gav den till oss. eller, fredriks mami köpte den väl av henne åt oss.
snällt av alla iaf!
[email protected]

jaha. idag är det väl samma som vanligt som gäller.
så himla tråkigt när fredrik jobbar bara :/ jag vill inte sitta där själv, det är så tråkigt.
det är bara roligt om nån av bebisarna är vakna. albin sover typ jämt, men inte elvis. vi lekte lite titt-ut igår. haha
som om han fattar :P
men iaf. ja
jag vill att de ska bli stora nu så man kan gosa med dem.

annars så..
jo, det blev en gosig dag igår! utan gråt och bråk, och utan presenter. men med en massa kvalitetsgos <3 slår alla presenter ju! :)
det fanns ju inte ens mkt tid att göra nånting speciellt, men vi hann med en snabbis och lite gos iaf!
eftersom jag har barn så har väl alla förstått att ja.. ni vet. så nu vet ni. eh

annars så lär ju en ladyshave vara det bästa man kan ha när man är småbarnsmami.
visst, inte lika lent resultat men vafan, benen ser ju rätt rakade ut iaf!

nu är det badrumstid, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback