ultra silencer

idag har jag dammsugit med våran nya dammsugare.
dålig skillnad mot den gamla, haha.
dammet försvann faktiskt :)
ska dammsuga lite i badrummet strax.

annars så.. är vi på väg in till pojkarna. blir nog en panini på vägen, och fan om de är slut idag också >< då blir det jag som spränger café pandion! eh
sen blire stan med bili och sweedy <3<3 ska bli skoj.
ska hämta ut korten också :D

yes. hoppas jag får pengar från FK idag. annars är det fan stört. har ju inte hört nånting O_o
jag börjar bli poor nu. jag som måste köpa kläder till mina barn. would someone please think about the children!!??

okej, jag hann inte dammsuga badrummet. fredrik är där nu.
"jag får alltid göra allting"
konstigt, man hinner ju aldrig innan han är där. haha
men jag tar ju ändå inget ansvar. jag gör ingenting.
leejdidej.
jag är ful också.

nä, nu vill jag åka. vi ska lyssna på deep purple i bilen :D
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollzan

Synd att vi inte sågs då. Var och shoppade på stan jag med =))

2008-02-29 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback