2008

jahapp.
första dagen på det nya året. jag ska spendera den i tvättstugan, hehe
fast vi har nog inte så mkt tvätt så det går fort. fanns inga andra tider ju O_o

jag är så sjukt trött. jag ska aldrig mer "festa". pallar ju inte.
men det var trevligt igår iaf, god mat o trevligt sällskap ni vet.
första året jag är nykter på nyårsafton sen.. 2000 tror jag. hehe :P

tänkte att det skulle vara slut på fyrverkerier och skit nu men nädå!
det var nån som just smällde av en feting så det skakade i fönstrena. trevligt.
kul för de som bor i krigsländer. lär ju höra nyårsaftonsljud hela tiden. läskigt.
jag tyckte så synd om hundarna igår.
would someone please think about the dogs?!
eh..

hoppas att alla hade en trevlig nyårafton och att ni mår som ni förtjänar idag ;)

Kommentarer
Postat av: Lollzan

hahah jag springer med i tvättstugan :P Och var nykter igår med... smittar du mig eller?!

2008-01-01 @ 13:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback