aladdin

jag förstår inte varför folk köper alddin när det finns paradis.
det är inte så gott med mörk choklad ju :/
och så förstår jag inte varför de har tagit bort en massa goda och lagt till en massa äckliga istället.
sämst.
vilken pralin går åt först i eran familj? i vår familj slåss man alltid om gräddnougaten. fast nuförtiden finns det ju 2 av den, dvs 4. på julen får man ju ta från det undre lagret också.
så. enough with the chokladsnack.

är helt sjukt trött idag. inte kul alls. vet inte vad det är för fel O_o
sov kanske för länge.
man fattar ju ingenting när man måste upp o pissa hela tiden.

har skjutsat fredo till jobbet iaf. tankade också, mindre kul.. hejdå pengarna.
jag har ju inte ens råd att med en väntabarn-försäkring, haha. känns bra. känns lyckat.
känns som om jag bara vill kill self.
hoppas att reparationen på freddes bil inte blir så dyr iaf. vi får väl se.. lär ju bli billigare än om han hade tagit den nån annanstans. jag har en snäll papi med kontakter.

nä.. jag ska väl ta och göra något nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback