det bor en ängel i mitt rum

snark.
har fortfarande inte gjort nåt vettigt. haha
men jag har ju hela kvällen på mig. måste hålla mig vaken tills jag ska hämta fredrik.
><
det kommer en massa snö.
var det inte jag som sa att den skulle komma efter nyår va? fyfan
pissnö. den kunde ju ha kommit när man ville ha den.
nu ska man gå runt och akta sig för att halka hela tiden. tycker inte ens att det är ljusare ute.
jävla tattarsnö.
kommer aldrig mer få en vit jul, men vitt nyår ska vi minsann få. ofta man ens vill ha det.
ÅH ><
"men det är bra för alla barn som har jullov, och sen sportlov"
MY ASS!
de sitter ändå bara inne och spelar data och kollar på tv nuförtiden.
annat var det på min tid!
haha
nä, men det är väl bra. mina ungar ska åka pulka sen. vad kul vi ska ha :)
finns det tvillingpulkor? borde finnas. jag ska uppfinna en.

ska försöka få ut jullådan ur skrubben nu. glömde be fredrik hjälpa mig, men jag ska nog klara det själv.
kan ju släpa den :)
tror inte att den är så tung nu heller.

fredrik skulle försöka ta ut en semesterdag imorrn, trevligt.
ska ju till läkaren o sådär. blir ju lite stressigt om han ska följa med när han jobbar.
vore great om han fick ledigt, för då slipper jag köra också <3 pallar inte längre. inte golfen iaf. får ju knappt plats. haha
går bättre med volvon :) måste ändå vänja mig vid den, vi ska väl försöka klara oss på en bil sen. fast jag ska gå mycket när tvillingarna kommer så det ska nog gå bra. jag längtar redan :)
jag vill att tiden ska gå fort. ser fram emot att träffa de små liven :) se hur de ser ut..
fast jag ser inte fram emot sömnbristen :/

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback