elvis pelvis & albin dalbin

vilka fina kommentarer ni har skrivit, tack! <3

idag är jag upp&ner. allt är så crazy i huvet just nu.
jag känner mig arg och ledsen för att det blev såhär. varför just vi liksom?
men samtidigt så är man ju glad för att det faktiskt går bra för killarna, trots allt. de får den bästa möjliga vården.
och så är de ju så söta! :D ska ladda upp lite bilder när vi kommer hem.
OM vi kommer hem. känns som om jag aldrig kommer hem faktiskt. jag har gett upp hoppet.
det blir alltid nåt strul med ungarna så fort det blir prat om att vi ska få åka hemåt. nu sist så var det elvis som fick en infektion.. men han verkar må bättre, de har kopplat ur respiratorn igen så nu har han cpap, som bror sin :) han har legat och kikat på mig med stora svarta ögon idag. hihi

väntar på att läkaren ska komma o prata lite. hoppas man får veta lite om framtiden. men det är ju svårt att säga. vadsomhelst kan ju alltid hända.
bara att fortsätta hålla tummarna.
avvakta och se vad som händer.
ni anar inte hur trött jag är på att avvakta.

nä, nu är det nog dags för en liten sovstund med pojkarna.
det är bra med två förresten, för då har fredrik och jag en varsin att gosa med.
förstår inte hur andra har klarat sig med bara en ;)

ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Eleena

Allt ordnar sig till slut, Hanna.
Jag håller tummarna för er. :*

Postat av: Sara

Åhh Hanna!
Först och främst vill jag säga grattis! Sen hoppas jag att allt går bra nu och i framtiden! Det kan inte vara lätt att gå igenom allt detta!
Jag tänker på dig och pojkarna och som sagt så hoppas jag att allt går bra nu!
Kram!

2008-01-29 @ 15:07:36
URL: http://jade.bloggspace.se
Postat av: Lollzan

Mina tankar finns hos er! Love

2008-01-29 @ 16:48:22
Postat av: boo

Miss you ffs!
Helt sjukt att du är moder! Haha. :D
Fint med Elvis & Albin.

ÅÅÅÅH jag vill se bilder! :D :D

2008-01-29 @ 18:51:56
Postat av: Mizuki

Åh, ser fram emot bilder! :D

Är glad att höra att de klarar sig med cpap nu, är ju jättebra! Hoppas att de slipper fler infektioner.
Gosa på! Så mycket som ni bara kan och får. Om ett ögonblick är de truliga snart-treåringar och vips har de tagit studenten. :P

Man får vara arg. Man får bita huvudet av hela världen. Det gick ju inte som ni tänkt er. Bättre att rasa av sig än att det äter upp er inifrån.

-Kramar-

2008-01-30 @ 10:04:01
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Soppi.

Söta när de är helt mini!
Jag fattar inte ens att du är en mami.
Känns som om det var nyss vi gick i lågstadiet. Haha.

Hoppas ni får komma hem snart!
Och allt går bra ska du se.
I miss you! *:*:

2008-01-30 @ 11:15:27
URL: http://killiz.blogspot.com
Postat av: Nettan

Förstår att det är jobbigt för er. Men snart får ni nog komma till E-tuna.
Kramar i massor

2008-01-31 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback