fan vad smalt!

haha

men hej.
mår döden idag. ringde min papi, han var i västerås och jobbade men han skulle komma och hämta mig sa han <3
jag ba: jag vill inte vara själv :´( :((
har mer ont i magen idag än jag haft förut. känns inte så kul.
får se om man får åka in kanske.. vill ju veta vad det är för nåt, och om man kan göra nåt åt det.
har ju haft mer eller mindre ont hela tiden sen i fredags :/ trodde det bara var överansträngning eftersom jag gick på stan o grejer i fredags, men det hjälper ju inte ens med vila så..
kan ju fan inte vila mer än såhär!
fast bebisarna verkar sparka på som vanligt, så det känns ju skönt :)

nä, nu dör jag.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, visst var skorna fina! älskar dom! :D
Btw, det är säkert ingen fara med bebisarna. Sparkar dom så är nog allt som vanligt. Men jag förstår din oro. /:
men som sagt, det är ingen fara tror jag. (:

:*

2008-01-07 @ 14:25:00
Postat av: Sara

Hur mår du? Blir ju orolig när du inte skrivit på ett tag.

Postat av: sweedy

jaa haniki, var har du tagit vägen? :**

2008-01-09 @ 19:43:33
URL: http://sashapr.blogg.se
Postat av: Lollzan

Hej Gummz!! Hoppas du kommer hem ifrån sjukan snart =) Love you!!

2008-01-09 @ 19:48:41
Postat av: Anonym

Hej Gummz!! Hoppas du kommer hem ifrån sjukan snart =( Love you!!

2008-01-09 @ 19:49:23
Postat av: Mizuki

Tänker på dig, hoppas att ni mår bra alla tre.
Kram

2008-01-10 @ 10:02:23
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Louisejansson

Hanna .. jag tänker på dig jätte mycke hoppas du kommer snart hem o allt blir bra igen:P

2008-01-14 @ 18:14:51
Postat av: Nettan

Du finns i mina tankar hela tiden! Håller alla tummar att allt går bra. Kram

2008-01-15 @ 08:24:17
Postat av: Emelie

Heej! GRATTIS till grabbarna! Hörde av mamma att dom hade kommit nu, synd att dom inte kunde hålla sig kvar lite längre men dom ville väl till mamma. haha nejmen jätte bra att allt gick bra och jag önskar er all lycka! KRAM

2008-01-22 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback