hon gör mig lugn

OMG.
kollade posten nyss, det brukar aldrig vara nåt till mig men nu var det ett kuvert som var till både mig och fredrik, från landstinget.
O_o
var visst en inbjudan till föräldrakurs! :(((
eller, ja. det är kul! men jag började ändå böla för jag blev så stressad.
lilla paniken. haha
så himla töntig man är!
men den börjar den 21a redan. herregud!
skämmigt tycker jag. jag ska ju ha två. säkert ingen annan där som ska ha två. jag kommer känna mig helt utanför.
hoppas att fredrik kan vara med! var ju lite konstig tid, få se om han kan lösa det kanske. jag vågar ju inte gå själv.
man kanske kan få ta med nån annan iofs..
fast det vore väl bäst om pappan var med. det var ju bara några gånger. det kanske går att fixa, om han kollar i förväg o så.
shit.
jag vågar inte.
det känns inte ens på rilli.
:(

*tönt*

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Roligt med föräldrakurs! Eller, våran var jättetråkig och vi missade hälften, men det kan nog vara skoj om man lär känna lite andra föräldrar med barn i ung. samma ålder som ens egna.
Hoppas att vi får en inbjudan snart.. Men det är inte säkert att vi får gå öht eftersom vi redan har ett barn.

Postat av: Anonym

Gosan då! Det kommer gå bra. (: Se det som en rolig erfarenhet. Kanske inte tröstar så mycket... men ändå. Jag finns om det är något! Puss!

2008-01-02 @ 17:24:28
Postat av: Bili

Vet inte om det kom med, men det var jag som skrev innan. Puss / Bili

2008-01-02 @ 17:25:47
URL: http://bili.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback