I´d love to wear a rainbow every day

and tell the world that everything´s okay.

: *

hej på er.
det blev lite middag och spel hos mor & far igår. rätt så trevligt. fast jag hade ont som ett djur i hela kroppen
så det var skönt att komma hem o lägga sig sen.
inte för att det blev så mkt bättre men..
blev ju väckt av att en jävel ringde som ett djur. var ju svärmor.
kvart över två. BLEV SÅ GLAD!
jag är fortfarande lite pissed. okej om det hade varit nåt allvarligt som hänt, men vafan.
hon kan ju tänka lite. man kanske vill sova.
sen så var jag upp o pissade typ 4ggr inatt. FYRA GÅNGER! :(( döden.
jag kommer inte få en hel natts sömn på hur länge som helst. det känns lite tragiskt. jag gillar ju att sova.
men, men!
det vore okej om man ändå kunde vakna utvilad, men det gör jag inte.
fett ont i ryggen o magen o överallt.
ska bara vila idag. ska kika på willow snart, har inte sett den sen jag var liten. jag minns att jag tyckte att den var bra då. och kalle tycker den är bra, vet jag. så den kanske är det.

jag har namnsdag idag förresten. fredrik sa grattis åt mig :) snäll.
jag vet inte ens vad det är för namn faktiskt.. haha
men det är antingen hanna eller christina, så grattis till mig!

nä, nu ska jag kika lite på FK´s hemsida sen blire soffläge!
kram på er

Kommentarer
Postat av: sweedy

Grattis på namnsdagen! (:

Postat av: Mizuki

Det är Hanna och Hannele. :)

Grattis på namnsdagen.

2008-01-05 @ 17:14:45
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback