julen varar inte till påska

nu är julen borta. förutom alla ljustakar o grejer i fönstrena, de får fredrik hjälpa mig att ta ner sen.
känns skönt!
nu gäller det bara att jaga rätt på lite flyttkartonger så man kan börja packa :)
varför har man så mkt grejer? jag fattar inte. man använder ju inte ens hälften säkert.
jag vill ha ordning och reda, pengar på fredag!
men det kommer nog bli lika rörigt i nya lägenheten, hehe

och ja, ni har rätt. klart det kommer gå bra.
fick mest panik över att det börjar så snart :O
jag vill inte ens träffa andra föräldrar, haha
jag kommer känna mig så sämst :/ så kommer man hålla på o jämföra o grejer.
men, men. det blir en lärorik upplevelse. jag behöver ju inte bli lattemamma direkt.
hatar lattemammor.
såna som träffas på stan, 10 pers med barnvagn liksom, sen dricker de latte och pratar om sina barn.
haha
och så har de vagnar med 3 hjul.

nu ska jag äta, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback