maybe later we can build a snowman

hej.
den här natten var inte så trevlig den heller. har varit tvungen att byta ställning var 5e minut ungefär.
enda gången jag inte haft ont har varit när jag lyckats sova <3
jag fattar inte ens vad det är.
gör ont i ryggen, och ut på sidorna om magen. riktigt obekvämt är det iaf, för man hittar inte en enda ställning som är skön :/

igår blev det dallas för hela slanten. hur skönt som helst. tror jag ska fortsätta med det idag.
ska bara ta en dusch och äta lite lunch först. gick upp tolv så det blev ingen frupp för mig.
eller ja, en järnkapsel och ett glas juice, om det nu räknas..

idag skulle det komma en tjej och kolla på vagnen, hon hade visst låtit jätteintresserad så vi får hoppas att hon köper den.
börjar bli lite smått stressad nu också. mkt som ska inhandlas innan nedkomsten. måste börja skriva en lista.
vore bra om man hade lite cash också. hoppas att FK är snabba.

nä, nu går inte det här längre. vi får se om jag lyckas ta mig hit någe mer sen.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst är den snygg?!
Haha, tvillingarna och Bä lär ju ha likadana kläder typ hälften av tiden. >_

2008-01-06 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback