tärning

vinnaren idag = jag

hejsan.
har lämnat timrapporterna till mami nu, skönt att bli av med det.
blev inte så många timmar, haha.
får väl 100kr ><
fick mat där också, det var bra för då slapp vi laga nåt.

hm. okej.
hade ju skrivit jättelångt, men det var visst bara det här ovanför som fanns O_o
störd bloggen har blivit!

iaf så fick jag mail av en som var intresserad av vagnen, kul!
fast jag skrev att hon fick ringa mina parents, för det är ju dom som har hand om försäljningen.
hoppas hon köper den :)

fredrik är fett störd. blev sur på mig när jag väckte honom för att han somnat raklång i sängen utan att ha borstat tänderna eller nånting. han sa ju att han inte skulle sova :/
sen ba: jag får aldrig sova.
okej..
sen sa han att jag hade sagt en massa saker som jag inte ens har sagt.
okej.
kul. snäll kille.
blir så himla ledsen på honom ibland :/

idag har jag haft ont i kroppen. inte kul.
som tur är så har man en förstående man. HAHA, TROLIGT
han är skitsur för att jag har bett honom ta hand om dammsugningen.
jag försöker ju göra allt annat :/ man ska inte ens dammsuga när man har foglossning, har jag hört.
jag gör ju saker även fast jag känner att jag inte mår bra av det, för jag orkar inte höra hans gnäll.
jag tycker inte ens att det är kul att vara såhär. jag längtar så himla mkt efter att vara normal igen.
det är drygt när det tar 7 timmar att göra en grej, och sen måste man vila i 7 timmar efteråt för att det var så ansträngande. inte ens min mormor eller farmor är såhär lixx!
jag lovar att mina twins kommer födas för tidigt, och det kommer vara mitt fel bara för att jag försöker göra saker som förut. störd.
men palla när man får höra en massa om man inte kan..
jag orkar inte.
jag blir less.
jag ÄR less.
4 månader kvar då. jippie.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback