you wonder why I allways dress in black

känner att jag behöver lyssna på johnny cash. tror att jag har en skiva i bilen. kan ta med den sen när vi ska åka o handla :)

hej förresten!
jag hann inte blogga nåt mer igår, för jag orkade inte. och fredrik spelade hela kvällen så..
det gick bra hos läkaren iaf, jag blev sjukskriven tiden ut. så nu är man sjukskriven alltså.. fast skönt att veta. hoppas bara att det löser sig med sjukpenning och sånt. annars, blir inte så kul.
hos barnmorskan gick det också bra. fast jag fick fläka upp fittan för henne :/ jag visste inte ens att jag skulle göra!
"då går vi till gynrummet då" ba.. okej.. :((
fett skämmigt. och painful. det är ju inga små grejer de sticker in! fyfan. skönt att det är över.
nästa gång nån ser min firdt så blir det ju dock inte så trevligt.. fyfan. varför måste man ha den?
wish att jag hade kuk istället.
iaf. tog en massa andra prover också, som vanligt. men det verkade väl bra tror jag.
sen mätte hon min mage, HAHA. låg ju långt över kurvorna :P
"du får en egen kurva du"
yes thank you. idag känns det som om magen väger 300kg, så jävla jobbigt.
men allt verkade bra iaf, känns skönt. fick höra hjärtljuden igen. fortfarande en som slog saktare än den andra. vet inte om det var samma dock, för jag fattar inte hur de ligger O_o
men de är söta iaf <3 mina bebisar. längtar efter dom.
är redan grymt trött på att vara preg.

var till AF idag. skönt att få det gjort också. men jag måste ju kontakta dem sen igen när kidsen är födda.
störd verksamhet, det där.
gick en sväng på stan också, träffade bili <3 det var kul. saknar henne!
hejade på emelie också :) roligt att se folk man känner ibland.
vi åt lunch på åhléns, sen var jag död så vi åkte hem.
kändes som om jag skulle tappa alla mina tarmar typ. haha
så jag är hemma och vilar en stund nu, fredrik är o besiktar, eller besiktigar eller vad fan det heter, sin bil. sen ska vi åka o handla äntligen. fast jobbigt, men det behövs.

ikväll blir det tärning hos mami o papi. fredrik tvingade mig att fråga, haha
han är galen i tärning nu.
han kommer ju ändå förlora ;)

jag vill åka till lidl o köpa mars-glass!! ><

men hejdå


Kommentarer
Postat av: bili

Åhh

Postat av: bili

Fan! Allt kommer inte med. men jag skrev bara att jag skanar dig med och att vi borde ses nån dag och snacka skit. Jag får busskort på måndag, så jag kan ju komma till dig nån dag om du vill? Puss

2008-01-04 @ 14:03:14
URL: http://bili.bloggspace.se
Postat av: Mizuki

Varför var du tvungen att göra en gynundersökning?!
Vad kollade hon då?
Scary... Jag har aldrig gjort någon gynundersökning annat än på förlossningen..

2008-01-04 @ 14:31:34
URL: http://skywalkermizuki.blogg.se
Postat av: Emma

Skönt att det går bra med kidsen :)

2008-01-04 @ 17:16:07
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback