du kan väl stanna hemma eru snäll

elvis ligger o pratar som bara den och tittar på martha stewart.
albin har somnat.
haha, de låter så roliga när de babblar på hela tiden. helt galna.

fredrik jobbar dag idag. kväll igår.
var hos kjell o anki o badade med lollo o adrian.
men idag blir jag nog hemma hela dan :/ pappa skulle jobba och jag har ju ingen bil.. helt sämst.
får väl dammsuga eller nåt. kul!
vill ju vara ute.
men kul att gå ut själv.
man får komma o leka med mig när man vill.

känner mig fett deprimerad. vet inte varför.
tur att jag har mina sötbebbar som ler mot en så fort man pratar med dem. de är så härliga <3

meen.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Vi måste träffas snart igen! *:

Postat av: Soppi.

Ohja!

ÄR ju ledig tre dagar snart.

Lördan, söndag och måndag.

Så kanske söndag? (:

*:

2008-07-30 @ 11:11:38
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback