hot heat

marknaden var sämst. men det var ett bra band som spelade.
drog iaf därifrån rätt tidigt. sen fick vi punka på forden i vilsta >< sämst.
men det kirrade sig med hjälp av släkten o en polack.
jodå.
hade ett jobbigt snack med anki också. usch. men hon är nog den enda jag kan prata om sånt med så det var bra iaf.
hon är bra.

ibland känner man sig så himla ensam, fast man har folk omkring sig. jag fattar inte.
eller jo. för när man inte har nån att prata med så blir man ensam. jag önskar att vi kunde prata.
det är inte mkt som var bra med mitt förra förhållande, men vi kunde iaf prata med varann, och vi förstod oftast varann.
det här är skit.
även fast man är med varann, så känns det som om man inte är det. på riktigt.
jag vet inte. vill att det ska bli bättre men jag vet inte hur. skitsamma.
trött är man också.

och varm som fan är det!
man vill inte ens röra sig. kan inte ens gå ut. hur kul är det liksom?
har ändå ingenstans att ta vägen.
mina parents är nog trötta på mig. iaf mamma. tror hon hatar mig ibland. haha
och det är för varmt att promenera.
I dunno. blir väl ingenting gjort idag. kul.
fredrik börjar jobba imorrn också.

har iaf lovat att jag ska laga lasagne för första gången i mitt liv. blev så himla sugen när jag såg på fab5. haha
min blir säkert torr o äcklig. min mamma gör jättegod lasagne. <3

well o well a bapbapbap

har hittat min drömklänning på tradera också. den ser iaf jättefin ut.
ska köpa den. ska ha den på dopet om den är lika fin som jag tror att den är.

men nu ska jag duscha. kallt.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Bili

Jag vet precis vad du menar. Puss

2008-07-27 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback