inflyttningsfest

hos elena o hennes macke ikväll.
ska bli kul. hoppas jag.
drog en sväng till tuna o köpte mig lite nytt som jag ska ha ikväll.
var tvungen att ha nåt som matchade med de röda skorna jag köpte förra veckan (49:- på coop, värsta kapet!)
har ju typ ingenting rött. men det blev ett par accessoarer och en rödrutig skjorta. fast den ska jag inte ha idag.. men jag gillar den <3
fast, jag borde väl inte köpt nåt utav det. man fick ju höra när man kom hem, om jag säger så..
hatar det här. känner mig alltid som en muslim.
haha, men typ!
åh. nej jag tar tillbaka det. skitsamma.
wish att jag fick göra saker med gott samvete bara. men nädå.

ska bli skoj iaf. måste börja göra mig iordning nu. ska få skjuts vid fem :O

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback