lonely heartsclub band

eller hur är den?
jag gillar inte srgt pepperstiden. way to much LSD för min smak. men en o annan goding kom det väl då med.

anyhow. hade kul igår. tror jag ;) nämen det var skoj.
fast jag vet inte om det var värt det. fredrik verkar bli så tjurig så fort jag ska göra nåt så det är inte kul.
men, men.
jag har ju aldrig haft barnen själv. och så gnäller jag bara. men jag kan ju skriva om det i min blogg. hur värdelös han är så att alla mina kompisar hatar honom.
vore roligare om man kunde prata med varann. men det har jag kommit fram till att det absolut inte funkar. så himla trist. den personen som det måste gå att prata med liksom. nädå.
då ska jag ju hitta nån annan istället. eller skriva i min blogg om det.
happ..
känns kul att han bryr sig om en så mkt <3

dagens osmartaste var att måla mascara samtidigt som man gråter. don´t try that at home folks! haha

trött.

ska fixa håret nu. sen put on my happy face och åka till akropolis och äta med svärfamiljen. haha, kan man säga så?
plankstek till bakismat tackar man inte nej till.

elvis låter fortfarande som en tjej. albin skrattar bara åt honom.

Kommentarer
Postat av: Swedonga

"elvis låter fortfarande som en tjej. albin skrattar bara åt honom." - Haha, söta. Ses imorrn! :D

2008-07-20 @ 12:10:58
Postat av: Soppi.

Jaa, det var trist.

Men jag jobbade ju till 22, och jag var så sjukt trött.



Men jaa, jag tror jag ska med imorgon i alla fall.

Ska ju till Kolbäck först dock, så får se om Sandra orkar vänta, haha. d:

*:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback