på marknaden uti Nora

hej på er!
har inte hunnit skriva så mkt så vi får väl köra en kort resumé.
antik&samlarmässan i Nora var grymt. jag måste spara pengar till nästa år så jag kan shoppa sönder.
jag gjorde av med typ 170 spänn bara, stolt! på en träanka till ungarna och en burk till mig :)
sen fick jag en massa fina grejer också. love them <3
jag har ärvt min mammas förkärlek för gamla grejer.
hon gjorde världens kap, som jag måste berätta om.  köpte 2 stringhyllor för 500 spänn, de kostade 300st men hon prutade en hundring. och jag fick den ena <3
men fatta, 500 spänn. stringhyllor kostar ju hur mkt som helst! det var några finnar som inte visste riktigt vad dom sålde, säkert.
men vi blev glada iaf :D

1-årsdagen igår då. hade faktiskt jättekul. men jag o fredrik kom aldrig på vad vi skulle göra, så det slutade med att vi var med mattias, hade varit hos honom kvällen innan. så vi var på tuna park och sen gosade vi med bebisarna, sen åkte vi hem hit och spelade spel och de drack öl. jag tog bara ett par. vill ju vara pigg ikväll när vi åker till västerås och
power big meet! :D:D

snart ska fredrik gå iväg till tandläkaren, jag ska bränna fordskivan sålänge och ordna lite.
sen ska vi hem till mor o far o hämta bebisarna som jag har saknat sönder <3
eller ja, jag ska ju åka o tvätta bilen och skjutsa lollo till bolaget. men sen ska jag hem o pussas och göra mig iordning och sen åker vi :)
skönt att det är fint väder fortfarande.
fick ju värsta bonnbrännan i Nora :( får försöka bränna bort den imorrn.
eller inte bränna. inte igen, fyfan.

anyhooow. ska väl bränna skivan nu.
party on dudes!

Kommentarer
Postat av: jess

ahahhaaha, stringhyllor? :o

2008-07-04 @ 15:18:00
Postat av: Sara

Det blir inget power för mig. Min senila pojkvän hade lovat att hjälpa sin far på landet den här helgen, så vi får åka dit istället. :(

2008-07-04 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback