power big meet

fredagen på power var grym. helt underbart väder, underbart sällskap bestående av pappa, lollo, conny, göran och kaj.
gjorde dock bort mig i år igen, den här gången visade jag härligheterna för hela västerås. lollo tyckte det skulle vara en bra idé att kissa i en slänt med en massa brännässlor. visst!
kisset gick bra, men sen rullade jag ner, i brännässlorna, innan jag hunnit dragit upp byxorna. där låg jag på trottoaren. HAHA
sen kom lollo nedrullandes efter mig ;)
men, men! så kan det gå.
hade ju grymt ont efteråt iaf, men det gick över.
hade kul iaf.
grymt bakfull på lördagen dock. skönt att gå upp kl.7. kass mage och allmänt risig, men det gick det med.
men det var dåligt väder så efter marknaden blev det inget mer. pallar väl inte tvådagars längre.
pappa köpte fina t-shirts till ungarna iaf. med ford. och en med guns & roses och en med iron maiden :) söta.
annars var det mest skit på marknaden. blir bara sämre o sämre.

har bokat dop idag också. 13e september. men jag vet inte vilka man ska bjuda och sådär.
känner ju 14 pers. eller mer. haha
ah well. det löser sig. jag vet inte hur man gör. måste spara pengar också så man kan ha nån slags mottagning.
får se vart den blir..

nu ska jag hjälpa till med tvätten.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA! Rullade ner för slänten... Jag har gjort nåt liknande... Ramlade ner för en kant när jag kissade en gång, och där låg jag med hela muttan i vädret. Men det kan man ju bjuda på!

Synd att jag inte kunde åka i år, för jag hade ju gärna velat träffas! Låter som du hade rätt kul iaf!

2008-07-07 @ 20:11:46
Postat av: Lollzan

Japp vi lyckas då alltid =) Men jag hade med skit kul. Det måste vi göra om!! Kramisar

2008-07-08 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback