staring at a picture of you & me

mamma har en massa kort i fönstret i det rum jag sitter i just nu.
där finns oscar, adrian, tvillingarna, alice, och zorro (vår gamla hund) och... david bowie.
så länge jag kan minnas så har det alltid funnits en bild på david bowie med. den hängde i deras sovrum på skeppargatan.
kanske är han min pappa egentligen? haha, vore ballt.
men det är ok. han får stå med bland familjebilderna.

idag åker fredrik. boring. fast det ska nog gå bra. lollo o adrian skulle komma hit sen o hjälpa mig.
ska försöka grilla idag. vi skulle gjort det igår men det blev så mulet. lade iaf köttet i marinad så det måste bli av idag.
luktar marinad i hela köket. haha
hoppas det blir gott. man får komma o smaka om man vill, det är bara kul.

nähä. om man skulle passa på o spela lite medan fredrik duschar.
hej!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

haha, Bowie bland familjefotona.. Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback