tänk dig att ha en man i byrån

tjohejfadderittanlej.
har inte så mkt nytt att komma med.
det är lugnt.
jag gillar att bo här. man kan kolla på pantertanter och en stilig roger moore hela dagarna nästan <3
måste kolla upp när det är snobbar som jobbar. vi har redan koll på helgonet.


hej ken.
det roliga är att han alltid har perfekt frisyr. spelar ingen roll om han har badat i ett träsk och sprungit genom skogen halva natten. alla hårstrån sitter på plats.
vad mer kan man önska?

annars så.. åker fredrik till sthlm imorrn för att se iron maiden. moget band.
han är o tankar bilen och köper en glass åt mig nu. det är bra för mig.
på lördag är jag bjuden på inflyttningsfest. blev jätteglad att de tänkte på mig :D
ska nog gå. det vore skoj att träffa alla kompisar. var 18 år sen sist.
man blir ju mobbad när man bor i torshälla. som att det är 18 mil bort.
man tar sig aldrig tid för varann längre. vi borde bli bättre på det.
men, men! blir nog kul iaf :)
vet inte vad jag ska ha på mig dock... hm.

ska kolla med lollo om vi kan åka till coop idag. behöver ta en sväng förbi barnens hus också.
ska köpa madrass o spjälsäng till sängen de har här. de har lånat grejer av oss just nu.
bra att ha två sängar ibland :) men de ska väl snart flytta in till sitt eget rum, tycker pappa. men inte mamma :( kommer miss them då ju.
+ att det är ju alltid jag som får gå upp på nätterna när de vill ha nappen, då måste jag ju gå jättelångt ><
ah well. vi måste iaf göra iordning deras rum först, oh för det krävs ett besök på IKEA.

nu ska jag spela lite king. vi hörs

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Mysigt att fixa barnrum men jag skulle dö om jag var tvungen att sova utan ungarna. Har en på var sida om mig just nu. <3

Postat av: Pin

Kul att du ska komma på lördag <3 Kommer bli fett bra!

Puss!

2008-07-16 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback