vad en man kan vara härlig

och sen plötsligt så besvärlig.
ärligt sagt, förfärlig. ja ni vet!

lill <3

imorgon drar vi. jag börjar bli lite nervös. jag är rädd att jag inte kommer att få åka med.
är ju 23årsgräns egentligen :(
men lollo sa att det går bra ändå, bara man har nån som är över 23 med sig.
hoppas att de inte behöver kolla leg på mig. vi kan låtsas att jag är 23.
haha, baby. med kids o allt. får inte ens åka på kryssning ><
hoppas vädret blir bättre också. det här är det enda vi gör på hela sommaren, kan man inte få lite solsken då?
den här sommaren har varit helt sämst. kommer inte ens ihåg när vi hade en bra sommar sist.
jag har inte ens badat i år liksom. inte ens i kjell o ankis pool. sjukt!
förstår att alla drar utomlands.
men det ska inte jag göra.
satsar dock på finland nästa år. är så sugen :)

idag kommer nog sweed o soppi hit o hälsar på. roligt :)

pojkarna ligger o sover på en filt och fredrik badar. jag kan nog passa på att spela lite.
vi har fått två tvmonster förresten. igår kollade elvis på F1 istället för på mig :(
sen på friidrott. han verkar gilla sport. hehe

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback