änglabarn

har jag haft inatt. de vaknade en varsin gång vid 4 o ville ha nappen, sen sov de till halv 6. skönt!
och snälla har de varit också, mot mor sin :)
nu har de precis ätit, fast de åt inte så mkt. de ville bara ha nappen.
men ska nog försöka peta i albin lite mer.
sen ska jag börja med mat åt oss vuxna. tänkte att jag börjar med grytan redan nu, man vet ju aldrig hur det går! haha
och såntdär ska väl stå o puttra länge också så det spelar ju ingen roll.

hoppas att allt löser sig med kryssningen snart. vore skönt att få det bokat o klart!
får se om man får åka med birka eller inte. jag är ju för liten. haha
jag som trodde man blivit vuxen nu liksom, men nädå.
well, well. annars får det bli viking. det är inte mer med det.

nåt franskt skit på kanal9, det är jäkligt skumma dialoger tycker jag.
jag gillar inte fransmän.
det finns egentligen inte så många andra människor jag gillar.
italienare kanske. maffian <3 eh..
asiater är också skumma. japaner gör mkt skumma grejer. käkar hundar o grejer :( och så gör de helt sämsta filmer o serier. helt sjuka. usch.
och många är dom! asiaterna. herregud.
:)

nähä. om man skulle ta och börja pyssla med nåt nu då. gosa med lilla abbe, han är lite knorrig just nu.
sen måste jag skicka in lite bilder till framkallning också. vi har ju inga kort på ungarna. och alla tjatar.
ska iaf rama in den här:

den är för härlig!
beskriver deras personligheter bra också, tycker jag.
elvis är för det mesta glad, albin är lite mer tjurig. hehe
tycker de har börjat bli väldigt olika till utseendet nu också, så det är nog tvåäggs.
fan också. då är det jag som är galen i äggproducering ju. inga mer kids för mig då! palla ha 2 till.
en sladdis, möjligtvis. men inte om det händer samma sak igen. så det blir nog inget av med det.
får hoppas på en massa barnbarn istället, och så skaffar jag alla mina drömhundar! :D
sounds like a plan. det kan nog fredrik gå med på också. vi kan köpa nån schysst bil med. eller 18.
fan, drömde inatt att jag hade vunnit 120 000, så sa jag till fredrik att vi äntligen kunde köpa ny bil.
blev fett sad när jag vaknade :( still poor liksom.

nä, tjenis penis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback