blod, svett & tårar

stämmer lite ^^
sommarvärmen har kommit, på gott och ont! härligt med sol. jag har fått lite färg. har inte hunnit sola ordentligt än dock.
tycker det är coolt att mina kompisar lärt sig att det faktiskt är fint med färg, nu ;)

i lördags tog mami o papi ungarna och lät oss gå på akropolis och bio. det var mys!
förutom att vi var trötta som as under middagen (som vi slapp betala <3) för mamma tvingade oss att gå hem o sova en timme innan. men efter en öl på time så var man rätt pigg för att gå och se indiana jones, den var bra.
skönt att komma ifrån lite. även om vi skulle behöva en hel natt för att få tillbaka energin igen.

på onsdag åker fredrik till sweden rock. kul för honom, inte lika kul för mig.
ungarna är ju inte roliga nu direkt. men det visste ni ju redan. haha
kanske flyttar hem till mami under tiden, vi har inte bestämt riktigt än. måste ha hjälp iaf.
tur för er som bara har en. fatta vad lätt. ingen borde få klaga förrän man provat två.
men de är ju sjukt söta iaf.

vi försöker fixa en bild på dem att sätta in i tidningen. såhär fyra månader efteråt.. haha
det är inte helt lätt. de härjar ju rätt mkt.
jag o fredrik kunde inte vara med på nån bild för vi ser ut som två mongon.

nä, nu ska jag blanda mat till natten och sen gå o sussa. hoppas elvis sover hela natten nu <3

hej med er


Kommentarer
Postat av: Bili

Bara så du vet, så finns jag om du skulle behöva hjälp. Fast inte torsdag. då är jag i stockholm. hihi. Puss!

2008-06-02 @ 23:31:54
Postat av: Sandra

Jag finns också you know! (: *: *:

Postat av: Nettan

Hojta bara till om du behöver lite avlastning. //Kramar Nettan

2008-06-04 @ 20:05:06
Postat av: Louisejansson

Jag finns alltid här det vet du . ha de bra och njut av livet . du har ju små sötaa barn

2008-06-04 @ 20:56:37
URL: http://janssonlouise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback