du sa som det va´ och det kändes så bra

nu kan jag göra nånting själv, göra nåt själv da da!
hanna från arlöv, hej!
eh..

blev ingen grill. det blev så sent. var o handlade lite medan mor o far passade pojkarna (som hade varit arga som bin)
sen fick vi lite mat där istället.
så vi skjuter upp grillen till imorrn. det fina vädret försvann ju ändå :/

nästa helg är det power. det ser vi fram emot.
ser förövrigt fram emot hela nästa vecka.
undrar vad jag o fredrik ska göra på vår 1-årsdag? vi är barnlediga hela kvällen + natten :O
lär väl sluta med att vi somnar ;P
och på onsdagen blir det Nora :D weehoo. wish att jag var rik så jag kunde köpa allt från stig lindberg. o en massa fina koppar, och burkar och ojojoj.
måste göra plats för min kobratelefon som jag fick förra året. hm.. wish att jag hade en röd. men oj vad billiga! ><

kidsen ligger o jollrar i sängen. de har börjat sova skavfötters, så att de inte ska väcka varann. de har en förmåga att sparka på varann nämligen..
haha, imorse hittade jag elvis på tvären och albin hade sparkat av sig byxorna. vete tusan vad de håller på med!

sen så hoppas vi ju att sommarvärmen kommer tillbaka nu.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback