första leendet

elvis log mot mig igår. det kändes på riktigt men jag var inte säker förrän han gjorde samma sak idag :D
supermys! jag började ju gråta. haha
de börjar bli så stora nu, mina boys.
de fick sin första vaccination idag t.o.m. de grät litegrann, men de var duktiga. får se om de beter sig annorlunda nu ikväll.
vore ju skönt om de blev sömniga ;) fast elvis är pigg som tusan. som vanligt.
albin ligger på mage på filten o sover. favoritställningen. men jag vågar bara ha honom på mage när vi har uppsikt över honom.

bodde ju hos mina parents några dagar när fredde var på SRF. det var skönt faktiskt.
fick ju barnvakt o allt, så jag o lollo var ute i fredags. det var kul!
guldföräldrar man har. har fått sova massor så nu har jag lite ny energi :)

annars så.. är det väl som vanligt. fredrik är vrång hela tiden och jag vet inte vad det är med honom. vill bara slänga ut han från balkongen ibland. haha
men, men.

imorgon ska jag till en psykolog. BVC-tanten och fredrik säger att det är bra för mig.
det vore bra för fredrik också. men nej, det är visst bara mig det är fel på.
pallar inte ens. det är ju så mkt lättare att bara move on och låtsas att allt är bra.
fast det är väl inte normalt att vara så arg som jag är.
jag hatar JLO för att hon har fått friska tvillingar, hon är ju störd så hon förtjänar det inte. så är hon taskig också och har dem i varsitt rum, stackarna.
och vi ska inte ens tala om angelina jolie. skaffar ungar till höger o vänster. hon är också störd. snor andras pojkvänner bara sådär. och dessutom så ser hennes mun ut som en fitta. hur fräscht är det liksom?
hoppas deras ungar dör.
tjena, man blir inte alls bitter av att föda för tidigt. haha
okejdå, jag går väl imorrn då.
bäst för henne att hon är snäll.
inte lika jobbig som BVC-tanten dock. hon är FÖR snäll så man vill bara slap her ibland. ba ringer 18 ggr i veckan och frågar hur det är. enough.
vi behöver inte gå dit lika ofta längre iaf. för våra pojkar är så gamla ^^
blir ju snart 5 månader ffs! mina älsklingar.

de har börjat lära sig en massa nya saker också. sparkar o grejar.
elvis försöker krypa, och när det inte går så blir han skitförbannad. albin verkar förstå sina begränsningar lite bättre ;)

nähä, om man skulle ta o gå o ta hand om flaskorna nu då.
fredrik kollar på fotboll. jämt. all the time. jag hatar EM. hoppas alla fotbollar sprängs. fast inte våran som vi har hos mamma o pappa, den är rätt rolig.
jag tänker iaf inte åka o handla. det får han göra. han har tagit förgivet att jag ska åka. my ass, säger jag.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Tragikomiskt, eller något.

2008-06-12 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback