hell´s kitchen

gordon ramsey(?) är ju kung.

anyhow. hej på er.
har väl inte mkt att skriva.
skippade psykologen idag. pallade inte dra in till stan o leta parkering och sen leta upp henne för att sen sitta o böla i en timme. not my cup of tea direkt.
fick tag på henne efter mkt om & men, typ 20 min innan jag skulle vara där.
hon tvingar mig ändå att gå imorgon. men hon skulle komma till torshälla då. haha
kul om jag blir särbehandlad. hon måste verkligen tycka att jag är psyk O_o
jag har inte ens lust att ta tag i mina problem just nu.
jag skulle vilja ta tag i de problem som jag o fredrik har, för de mår jag dåligt av. men han bryr sig ju inte såatteh..

tur att man har två små ljuspunkter i tillvaron iaf <3
de är helt underbara. de har börjat bli lugnare nu också. så himla skönt.
vi hade besök av svärmor, faster, farbror o kusin idag. det var trevligt.
nelly har blivit så stor. hon är helt galen :)
kul när man har 2 galningar här hemma. hehe
jag längtar tills vi kan åka till astrid lindgrens värld. men det tar väl några år. 4 kanske är lagom.

äh vafan.. jag tar väl en bärs eller nåt. haha
alla bara sover.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Har läst lite i din blogg och det är skoj att läsa om andras erfarenheter kring tvillingar. Har oxå prematurtvillingar, födda i vecka 29+2 med snitt.

Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback