kalas i lilla stugan

ska vi på idag, jag o pojkarna.
synd bara att det ser ut att bli mulet..

hade iaf en trevlig midsommar. igår var jag trött som skit. är fortfarande trött som skit.
våra söner tycker inte det är kul att sova länge på morgonen så det blir många avbrott.

vi har t.o.m skaffat oss lite sommarplaner att se fram emot!
eller, jag har faktiskt massa saker att se fram emot. börjar första veckan i juli.
först ska jag på antikmässan i Nora, den 2a, och den 3e har vi barnvakt för då firar vi ett år. haha, ETT ÅR!
go ahead och döm mig, det är ok. tjena bor ihop o har två ungar efter ett år. haha
men det är okej.
sen är det power meet 4-5 <3<3<3
och v.30 tror jag det var, så ska vi försöka åka på kryssning. mamma sa åt oss att göra det. haha
:D vore fett roligt. fast lite läskigt att vara så lång bort från bebisarna. men det är ju bara ett dygn.
blir värre i höst när vi ska se claes eriksson, om det blir tvådagars.. vi får se.

nä, nu har albin vaknat till igen. dags att mata. ovanligt att man gör det.
de äter fan 24/7. men det vore ju värre om det var tvärtom!

hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi! Power<3

2008-06-22 @ 18:18:17
Postat av: Jenny

Låter som riktigt härliga sommarplaner! Visst kan det vara läskigt med bara tanken att vara från barnen ett tag men vi lider säkert mer än vad barnen gör ;) Man måste kunna få be om barnvakt då och då för att få ett litet avbrott i vardagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback