mama´s boy

var på 2 månaders-läkarbesök idag. det gick bra. de kunde allt som de ska kunna och kurvorna började närma sig det normala.
tyvärr är jag ingen perfekt mamma så jag kommer inte ihåg vikter och längd i huvet (jobbigt att hålla reda på två ju!) men jag kan ju återkomma.
bra att de är bra iaf :) läkaren var snäll. och det var den där damen med. fast hon var också en sån som tycker att mamman ska göra allting.
så larvigt att alla pratar om hur viktig pappan är nuförtiden, när ingen egentligen tycker det på riktigt. den enda som har behandlat fredrik jämlikt, är våran karin på BVC. och dom i uppsala. då har vi alltså träffat MILJONER sköterskor, läkare osv. helt sämst. sånt jävla spel för gallerierna.
jag o fredrik gör ju exakt lika mkt när han är hemma. ändå är det jag som ska hålla koll på allting, jag som ska komma på läkarbesök o sånt, åh jag blir så pissed.
nog om det.

ungarna sov halvbra inatt. de somnade rätt tidigt så jag fick gå upp inatt. de vaknade efter varann också, så det blev längre än vanligt >< men det är rätt mysigt att få lite ensam-tid med dem. man har ju tyvärr bara en famn.
sen sov de till åtta, och sen till 20 i tolv. mamma med såklart, så då blev det stressigt.
de verkar känna på sig när man ska göra nåt, för då ska de alltid krångla. typ äta i 3 timmar o skrika som stuckna grisar om man inte ägnar dem full uppmärksamhet.
men vi kom i tid iaf, och det var ju tur.
tror att det är bajsdag idag också, de har varit lite knöliga.
:P

såg på tredje skiftet idag, då var det en som fick barn i v.22. den var stor som ett hus. jag ba yeah right!
den såg typ ut som en vanlig nyfödd, kanske lite mindre.
mina föddes fan i v.27 och såg ut som genomskinliga små utomjordingar.
den dog förresten. men det var väl väntat. så kan det gå.
men jag blev sur för att det inte var det minsta verklighetstroget. tror inte att många går på det där.
annars så är jag glad för att kanal9 har börjat sända tredje skiftet. det är bra.

jaha, nähä.

igår fick jag en superfin klänning som jag köpt på tradera. lite stor dock.. men det går nog.
har ett paket att hämta på Q8 också. det är nog en annan klänning som jag köpt. värsta aftonklänningen. fett billig. typ 160:-. jag kan ha den på nyår ^^ kommer säkert inte i den nu. haha

kuken. nu kommer glassbilen! vi som tänkte köpa isglass. vet ju aldrig när den kommer ><
får ta bort den där reklam-lappen på brevlådan så man får lite rolig reklam igen.

är väl dags att laga lite mat snart. blir laxpasta idag. m´m´m.

hejdååååå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Tror man kan kolla på internet när glassbilen kommer. (:

Eller det var kanske i det där reklambladet.. Haha.

Whatever.

Tur att bebbarna mår bra i alla fall. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback