sverige - ryssland

är det idag. kan bli spännande. säkert..
;)

ska väl åka o handla snart. frågan är bara om albin tänkte vakna snart eller..?
hmhm. äsch, fredrik är ju hemma. är ju inte omöjligt att mata båda samtidigt.

förresten borde jag kanske ha en sånhär lost & found-låda här.
förut så var det nån som glömde ett örhänge, har glömt att fråga er tjejer om det är nån som saknar?
det är vitt. en såndär ring.
och sen så hade sara tappat sitt ciggpaket här, så det finns här bara så att du vet!

nä, jag har nog inte så mkt att komma med idag.
vi har börjat spela gudfadern. jag håller fortfarande på att bli don över new york och fredrik har precis börjat lära sig.
han är helt störd när han spelar, blir förbannad som ett djur när han inte fattar, sen blir han förbannad på mig när jag inte kan förklara haha. men han har kommit rätt långt faktiskt!
kontrollerna har blivit helt knäppa dock. skittrist. hoppas det funkar bättre på nya datorn.

nä, nu kilar jag.
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä. Fy va arg jag är. Och besviken :(

Postat av: Sara

Haha... Det var där det var ja... Jag var skitförbannad när jag kom hem och inte hittade det! Men ja, jag skyller på vinet. Hehe...

2008-06-22 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback