take your johnny cash vinyls & go

fredrik ringde mig från sweden rock när volbeat spelade.
jag fick höra hela gardens tale genom telefonen.
visst, inte samma sak. men det var underbart <3
jag är inte mkt för konserter med band som inte är gamla (typ stones, smokie osv) men volbeat skulle jag verkligen vilja se.
men de kommer bara till arvika, sen verkar de inte ha några fler sverigespelningar :((
sämst.

måste bränna en ny fordskiva. säsongen är ju här nu.
hoppas det är fint väder i helgen. då drar vi nog ut. det är ju vilstaskiten. vi brukar alltid åka ut dit o ta en öl för att retas med mamma, hon brukar jobba då. hehe
så. ja, hoppas på fint väder!
undrar vad man ska ha på årets skiva då? kan kanske bli en volbeatlåt. sad man´s tongue är ju lite party ^^
sen zager & evans - the year 2525, den är kung.
sen blir det väl dom gamla vanliga kan jag tänka ^^
åh, sommar med forden! så himla bäst. jag längtar så himla mkt till power. ska köpa massa skit till ungarna.
fordtröjor o sånt ^^ pappa lär ju handla åt dem. haha
kommer bli så lite bortskämda av den morfarn ;)

nä. slut på spriten. haha
tog t.o.m en busgrogg här.
måste fylla på förrådet imorrn.
sommaren är farligt. man blir ju alkis.
eller nej. men man dricker nästan varje dag. fast man blir inte full. tar typ en öl på ballen o så.
man kan ju inte gå runt o vara full när man har kids att ta hand om. hur skulle det se ut liksom?

fredrik vann pengar på fotbollen idag. det var bra gjort.
(men jag hatar ändå fotboll)
hej med er!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Ja eller hur?! Y var överlycklig över sin godistårta. :-)



Vill du promenera på måndag?



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback