time keeps painting my darling

anonyma är så sämst. så fega.
om man inte vågar stå för vad man skriver så behöver man inte skriva alls.
för det är alltid anonyma som skriver elaka saker till folk. typ på bilddagboken o bloggar osv. hur moget är det liksom?

anyhow. hej
igår blev det fotbollsbögeri och lite öl och a-ö hos päronen. riita var där också, vilket var trevligt.
skönt att inte bara sitta hemma medan fredrik skriker åt teven ;)
i fredags var mattias o gurra här. det var också trevligt. ni kan se exakt hur trevligt vi hade i
mattias bilddagbok.
humorn var på topp!

elvis sover just nu, efter många om o men.
albin har precis badat och nu äter han. han har så skön frisyr. haha
värsta mohikanen :)
men så är han ju också världens sötaste unge. tillsammans med sin bror.
andra ungar är inget jämfört med mina ;)

på tisdag har vi återbesök + hjärnröntgen på 62C. hoppas det går bra.
men det känns ju som att det går bra med dem så..
sen känns det som att det är nåt annat.. ja just ja. psykologen på torsdag igen. hon var bra. och jag grät ingenting :D
vi kom fram till att jag nog inte var så störd. men det är okej att sörja för att allt inte gick som det skulle.
(jag drog aldrig det om hur sur jag är på alla kändismammor :P)
jorå.
får väl se om fredrik följer med nästa gång.

nu är jag hungrig som skit. vet inte vad vi ska äta.
får väl rota fram nåt!
hejhej

Kommentarer
Postat av: mikaela

lägg ut bilder på dig själv!

2008-06-15 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback