utvilad

bästa natten ever <3
de somnade vid 23 kanske. och elvis vaknade typ 06.40, fredrik gick upp o tog honom <3
albin knorrade lite men somnade om och sov till.. lyssna nu... (läs: läs nu).. 09.00!!!!
lyckan <3 gick upp o matade honom, sen somnade han igen och så sov jag till typ halv tolv. haha
så nu är jag pigg mamma igen.
hoppas de fortsätter såhär.
himla skönt, må jag säga.

ikväll kommer bili hit :D ska bli roligt som tusen.

ska väl snart sätta igång grillen. vi dissar det fna vädret nu.
när kommer sommarvärmen tillbaka egentligen? det är ju fan power nästa helg :O
då MÅSTE det vara fint. blir inte lika roligt annars. jag måste ju fixa brännan också!

nä, nu blir det lite köksbestyr. kul!

btw, fick klänningen igår <3 kunde t.o.m ha den. men jag måste bli av med hängmagen. hoppas det går bara.. men jo, det borde det väl göra. men den känns ju helt död. haha. fortfarande inte fått tillbaka känseln riktigt.
lidl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback