zombie

inatt bestämde sig pojkarna för att vara pigga. de har inte skrikit så värst mkt men de har varit vakna och hungrig mest hela tiden. i omgångar också.
är glad iaf för att vi bytt till nivå 2 (3-6 mån) på napparna till flaskorna. det går mkt bättre med maten nu. det tar en halvtimme istället för 45-60min och de verkar nöjdare när det väl är slut.
men som sagt. har varit uppe typ.. 4-5ggr inatt och på morgonen. skitkul. har inte ens fått sova 3 timmar i sträck. eller jo, en gång. mellan 00-03.
vete tusan vad det var med dem!
tur att fredrik jobbar sista dan nu.
inte för att det kommer märkas så mkt, för jag får ju ändå gå upp på nätterna.
jag skulle kunna döda för en hel natts sömn. men det är det bara fredrik som får, för han jobbar.
mig kan vi slita ut.
haha
nämen självklart så måste han få sova när han ska upp o jobba, det är inte det. men det vore kul om han kanske kunde ge tillbaks lite sen, när han har semester. jag behöver ju också vara pigg för att orka med mitt jobb.
men man kan ju drömma.
får väl sova... hm. vet inte om mamma skulle ta dem på natten 3-4. och på power lär jag få gå upp.. kryssningen lär man inte sova så mkt på. så... när helvetet fryser till is kanske! jag ser fram emot det!
tur att de är söta iaf, ungarna. annars skulle jag slängt ut den genom fönstret för länge sen.
näädå. men ibland blir man så himla trött. de som har barn vet.

nu verkar de sova sött iaf. kommer säkert sova i 5 timmar bara för det! haha
ska väl äta lunch kanske. nåt finns det alltid att göra. ska göra tzatsiki(?) också. blir grill ikväll.
den som vill får komma! bring your own meat.
åh. måste ju göra rent böggrillen också. vi måste köpa en egen. har ju fortfarande mattias grill här, den är äcklig.
får se om man får nån fason på den.

BORING.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, jag hade gärna velat komma, men jag är i stockholm och ska flyga ballong ikväll.

Men det hade ju varit skitkul att grilla.

2008-06-27 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback