catch your dreams before they slip away

två icke så nöjda bebisar har jag haft idag när fredrik är borta.
då passar dom på minsann! ><

håller på o bakar den där pajen nu, hoppas den blir bra! tar ju 18 år att göra den.
vi hade bara en liten pajform också. så jag kunde ju ha önskat mig en ny, men det visste jag ju inte..
well, well.

idag kommer oscar hit. ska bli kul att bebbarna får träffa sin stora kusin.

jag har fan ingenting att skriva. känner mig nere som fan.
blir ju aldrig bättre. bara ett tag. sen ba >< krig.
jag kommer alltid att få skulden. det går inte att komma ifrån.
frågan är hur länge jag kommer palla. känner att jag är på gränsen nu.
men, men..
så är det när man är tjej!
love it.

nu ska jag fixa lite med pajen och sen fixa mat åt de små rackarna, så det är klart när de börjar härja på riktigt.
just ja.. jag har glömt att äta. äh, gör det sen. är van vid att äta sent. och fort. helst lite kallt ska det vara också <3
haha

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback