fordpremiär i morgon..

ser fram emot det som tusan!
det var nära att jag fick köra först, men sen kom kaj till min undsättning <3
ska bli så jävla kul med en grabbkväll! eh..
jag, papi, göran och tomas :) var skitlängesen jag festade med göran så det ska bli kul :)
ska på bilutställning och grejs på raw, på dagen en stund. det där som jag o sweedy var på förra året. samma dag som jag träffade fredrik t.o.m :) skojigt.

idag har vi varit ute o gått en massa. det var skönt.
sen gick fredrik till mattias, han är där fortfarande. och jag gick hem till mami.
något jobbigt att ta hand om grabbarna helt själv så det var skönt med lite avlastning. hoppas de sköter sig bra under natten. och hoppas fredrik orkar ta elvis.
elvis är iofs inte så jobbig. han sover bra på nätterna (peppar, peppar, ta i trä!) men albin är väldigt orolig just nu.
hoppas de där magdropparna hjälper. de har ju bara fått 2 doser än så länge så man borde väl inte märka nån skillnad än kanske.
men nu sover de iaf, båda två. äntligen.
elvis ligger i mjukliften och albin i skakstolen. jag TÄNKER inte flytta på dem förrän de vaknar av sig själva.
man vill ju inte väcka den björn som sover ;)
hoppas de inte vaknar samtidigt bara. det är mindre kul faktiskt. haha
gick bättre när de var mindre.
jag undrar sa flundran om man ska våga sova en stund..
är det nån idé?
vi får se hur jag gör. med min tur så vaknar de väl så fort man lagt sig :P
har iaf förberett flaskor och lagt fram deras pyjamasar. jag har fan aldrig kunnat stava till det.
struntelisamma.
haha, flanders.

nä, sömnbrist eller vadå? 

imorgon ser vi fram emot att göra oss fina och ha kul.
hej! 

Kommentarer
Postat av: Louisejansson

Du var jätte fin i håret hanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback