gonna be a big man someday

vi har börjat med ett nytt system på nätterna nu. vi tar en varsin unge, hela natten. istället för att vi tar varannan gång liksom. skitskönt.
jag inbillar mig också att de har börjat sova längre, kan det stämma? kanske bara var en engångsgrej.
skönt iaf!

idag kommer pia & co o hälsar på, så jag ska gå till mamma om ett tag med kidsen.

annars så har jag väl inte så mkt att säga. solen skiner, det är härligt väder.
igår var det inofficiell cruising i köping (den riktiga var inställd) men jag kunde inte åka för papi är i mora :(
det hade varit skoj. brukar alltid vara kul som fan i köping.
men, men. får hålla mig till power :)

nu ska jag borsta tänderna.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback