hey, hey, we´re the monkees

YO.
ah just fan. måste ringa BVC-helvetet.
vill inte ens :(
men jaja.

har lagt in min första begäran om FP nu. får väl en krona. haha
men, men.
hoppas det löser sig med dagis o allt sånt där sen.
får väl inte ens gå på dagis <3
så kommer vi få gå på nåt tattarställe. typ.. jag vet inte. glömsta.
fast det är säkert bra. men det verkar så stort.
jag vill ha skeppet. eller apvingegränd eller vad det hette. haha, inte apa. men ni vet.

nä, måste ringa nu. sen ska albin ha mat. eller så ska albin ha mat nu.
ÅH.
äter typ 24/7. jag längtar tills de blir större. bebistiden är inte ens kul. inte när det är såhär iaf. och det står jag för.
allt är inte guld & gröna skogar jämt. men kul för er som tycker det.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback