I can´t believe this is happening

ellen är så jävla jobbigt. hon ger bara bort en massa saker hela tiden så att alla kvinnor i publiken skriker som djur ><

man får roliga kommentarer ibland.
men jag tänker fortsätta störa mig på gry för att hon ser ut som en dödskalle.
och varför vet man sånt om brolle förresten?
what´s up with him anyway? han har gjort typ EN låt. och nu är han bundis (efter flera år) med hela svenska folket.
han dök upp från de döda nästan.
jag tycker han ska klippa sig.

haha, det är så kul att tycka saker. så jävla onödigt.
jag kan bli en ny schulman ju. de lever ju lyxliv bara genom att tycka saker i sina bloggar. helt sjukt.
jag gillar inte nån av dem.
familjen wahlgren gillar jag inte heller. enough liksom! det började med deras föräldrar på 50-talet, sen alla präktiga syskon, och nu pernillas jävla bögson. enough säger jag. vi vill inte ha er!

elvis är på goshumör. sitter med honom nu :)
kikar på unga mödrar också. en som föder, vidrigt. skönt att man slapp det.

vill göra nåt idag. men vi kan ju typ inte göra nånting eftersom ungarna inte får vara i folksamlingar. asdrygt.
vore ju mysigt om man kunde gå på stan eller nåt.
om man hade nån att gå med vill säga.. fredrik är ju inte så positiv till nånting så..

nä. nu ska jag göra mig iordning.
hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill gå på stan med dig (;

Postat av: Lollzan

Bara och höra av dig så promenerar vi. Kul och va med er ju =) Puzz

2008-05-06 @ 16:04:31
Postat av: Nettan

Ställer lätt upp som barnvakt lite längre fram, skulle bli livrädd om det började larma runt Albin. Jätte kul att ni promenerade förbi, kul att se killarna ir, de är såååå söta.

2008-05-06 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback