I want to break free

igår hämtade vi vagnen. den är stor som ett hus! men lättkörd som fan, så jag gillar den :)
fast skötväskan hade inte kommit. sämst! men jag tror ändå den kommer vara för liten så vi har budat på en på tradera. billig som sjuttsingen så det är ok om den är sämst.

jag vet inte riktigt om jag ska ta en promenad eller inte. ungarna ska äta om en timme.. och fredrik vill inte gå ut för han är sämst :/
vi får väl se.

jag skulle ha ringt lollo idag också, men jag har inte orkat. förlåt!
har hållt igång som fan här hela dan.

nämen jag går hem.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kom gärna över hit om du är sugen att gå ut nån gång, vi kan ju sitta utomhus om solen skiner, då är det ju ingen infektionsrisk för killarna.

2008-05-01 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback