in the year 2525

bästa låten <3<3

har haft en rätt bra dag faktiskt. även fast det inte känts som en födelsedag alls.
har fått rätt bra saker. och lite onödigt också, som vanligt ;) men man tackar och tar emot!
får nog ta en sväng till tuna och shoppa lite nån dag. det behövs verkligen. har typ inga byxor. fast jag får nog ta av mina egna pengar till det. men, men!
sweedy och soppi var här ikväll, det var jättekul att träffa dem.
vi ska träffas på fredag också, haka på den som vill! sitta på ballen o snacka lite crap och gosa med bebisarna.
hoppas det blir fint väder. säkert inte :/

fredrik lagade finmiddag åt mig ikväll, det var mumsigt. drack lite vin till. det var också gott.
ska gå o gosa lite nu.
är väl snart matdags för ungarna igen verkar det som. ovanligt :P
fast de har nog faktiskt börjat sova längre om nätterna. SÅ SKÖNT!

tack för alla gratulationer förresten!
hej!

Kommentarer
Postat av: ninna

GRATTIS! :D

Postat av: Nettan

Försökte skriva grattis till dig igår men det gick inte så jag skriver nu istället.
Jätte grattis till dig gumman //Kramar Nettan

2008-05-13 @ 08:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback